Προκηρύξεις-Διαγωνισμοί
Πίσω στις Προκηρύξεις3 Δεκεμβρίου 2025
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ταχυμεταφορές εγγράφων των υπηρεσιών του Δήμου Νεάπολης - Συκεών
Ο Δήμος Νεάπολης–Συκεών ενδιαφέρεται να αναθέσει την υπηρεσία Ταχυμεταφορές εγγράφων για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου Νεάπολης - Συκεών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ & ΑΠΟΘΗΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Ταχ. Διεύθυνση: Ι. Μιχαήλ - Στρ. Στεφ. Σαράφη
566 25 Συκιές Θεσσαλονίκη
Πληροφορίες:
Ιωάννης Τασιάκος, Τηλ. 2313 313 145
email: tasiakos.ioannis@n3.syzefxis.gov.gr
ΠΡΟΣ
Κάθε ενδιαφερόμενο
Οικονομικό φορέα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ταχυμεταφορές εγγράφων των υπηρεσιών του Δήμου Νεάπολης - Συκεών
CPV: : 64110000-0 ‘’Ταχυδρομικές Υπηρεσίες’’
Ο Δήμος Νεάπολης–Συκεών ενδιαφέρεται να αναθέσει την υπηρεσία Ταχυμεταφορές εγγράφων για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου Νεάπολης - Συκεών, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 35.915,92 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης με απόφαση Δημάρχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών, εφόσον τηρούνται οι σχετικές προδιαγραφές της μελέτης.
Για την κάλυψη της δαπάνης έχει εκδοθεί: α) η υπ’ αριθ. 791/40715/25-11-2025 (ΑΔΑΜ: 25REQ017997404, ΑΔΑ: 6ΙΒΗΩΚΙ-Β3Δ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης, β) η υπ’ αρ. 907/2025 (ΑΔΑΜ: 255REQ017549228, βεβαίωση της αναπληρώτριας Προϊσταμένης του τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου με εξουσιοδότηση Π.Ο.Υ, επί της ανωτέρω απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού, τη συνδρομή των προϋποθέσεων της § 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στα οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων της αντίστοιχης πίστωσης.
Με την υπ’ αριθ. 1138/41875/28-11-2025 Απόφαση του Δημάρχου (ΑΔΑ: 9ΛΖ8ΩΚΙ-ΜΑΩ) εγκρίθηκε το με αριθ. πρωτ. 36995/27-10-2025 τεύχος τεχνικών προδιαγραφών του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Αρχείου της Δ/νσης Διοικητικών υπηρεσιών του Δήμου.
Στο παραπάνω πλαίσιο καλεί κάθε ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα να καταθέσει ιδιοχείρως, είτε με συστημένη επιστολή ή με ιδιωτικό ταχυδρομείο (courier), σφραγισμένο φάκελο προσφοράς στην Υπηρεσία Πρωτοκόλλου του Δήμου Νεάπολης -Συκεών, στη διεύθυνση: Λεχόβου 4, Τ.Κ.566 26 Συκιές Θεσσαλονίκης, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, έως και την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, ώρα 14:00 (λήξη επίδοσης προσφορών).
Σε κάθε περίπτωση στην προσφορά θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:
• Η λέξη Προσφορά προς τον Δήμο Νεάπολης - Συκεών.
• Η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής.
• Ο τίτλος της σύμβασης (υπηρεσίας) για τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του 118 του ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
• Τα στοιχεία του οικονομικού φορέα, δηλαδή: επωνυμία ή ονοματεπώνυμο του φυσικού προσώπου, καθώς και τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας (πόλη, ταχυδρομικός κώδικας, ταχυδρομική διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - email).
Η προσφορά θα περιέχει:
1. Οικονομική προσφορά (υπάρχει υπόδειγμα) ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
2. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νόμιμου εκπροσώπου, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α του Ν.4412/2016, επίσης υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου στην οποία δηλώνει ότι το νομικό πρόσωπο/οντότητα, το οποίο εκπροσωπεί νόμιμα, δεν έχει καταδικαστεί αμετάκλητα για κανένα από τα αδικήματα δωροδοκίας του άρθρου 73 παρ. 1 του ν.4412/2016, κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 134- 135 του ν. 5090/2024. Η υποχρέωση αποκλεισμού οικονομικού φορέα εφαρμόζεται επίσης όταν το πρόσωπο εις βάρος του οποίου εκδόθηκε αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση είναι μέλος του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του εν λόγω οικονομικού φορέα ή έχει εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου σε αυτό. Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ή β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, ή γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ή δ) στις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016 και άρθρο 73 παρ.1 του Ν.4412/2016) (υπάρχει υπόδειγμα). ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ
3. Φορολογική ενημερότητα.
4. α) Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986, στην οποία θα δηλώνετε όλους τους οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης (κύριας και επικουρικής), στους οποίους οφείλετε να καταβάλετε εισφορές
β) Πιστοποιητικά όλων των παραπάνω οργανισμών κοινωνικής ασφάλισης (ασφαλιστικές ενημερότητες), τόσο για την κύρια όσο και για την επικουρική ασφάλιση, από τα οποία να προκύπτουν ότι είστε ενήμεροι ως προς τις υποχρεώσεις σας που αφορούν την καταβολή των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης σε αυτούς τους οργανισμούς (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016).
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (3 και 4β) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι σε ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019.
γ) Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεων του οικονομικού φορέα όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης.
δ) Υπεύθυνη δήλωση περί μη επιβολής σε βάρος του οικονομικού φορέα της κύρωσης του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021).
5. Υπεύθυνη δήλωση ότι:
α) έχετε λάβει γνώση όλων των συνθηκών και των όρων του με αριθμό πρωτ. 36995/27-10-2025 τεύχος τεχνικών προδιαγραφών του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Αρχείου του Δήμου, β) τους αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα, γ) η τιμή προσφοράς δεν έχει καμία απόκλιση από τις τεχνικές προδιαγραφές δ) η τιμή προσφοράς θα περιλαμβάνει το σύνολο των υπηρεσιών που αναλύονται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών.
6. Βεβαίωση οικείου Επιμελητηρίου (που θα έχει εκδοθεί το πολύ έξι μήνες πριν από την υποβολή της προσφοράς), από την οποία φαίνεται η επαγγελματική δραστηριότητα, ή βεβαίωση έναρξης και πιθανών μεταβολών της οικείας δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας.
7. Όλα τα δικαιολογητικά συμμετοχής όπως αυτά ζητούνται στο με αριθ. πρωτ. 36995/27-10-2025 τεύχος τεχνικών προδιαγραφών του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Αρχείου του Δήμου που αποτελεί αναπόσπαστο παράρτημα της παρούσας πρόσκλησης.
8. Για την απόδειξη της νόμιμης σύστασης και εκπροσώπησης, στις περιπτώσεις που ο οικονομικός φορέας είναι νομικό πρόσωπο, προσκομίζει τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και νόμιμης εκπροσώπησης (όπως καταστατικά, πιστοποιητικά μεταβολών, αντίστοιχα ΦΕΚ, συγκρότηση Δ.Σ. σε σώμα, σε περίπτωση Α.Ε., κλπ., ανάλογα με τη νομική μορφή του διαγωνιζομένου). Από τα ανωτέρω έγγραφα πρέπει να προκύπτουν η νόμιμη σύστασή του, όλες οι σχετικές τροποποιήσεις των καταστατικών, το/τα πρόσωπο/α που δεσμεύει/ουν νόμιμα την εταιρία κατά την ημερομηνία διενέργειας της ανάθεσης (νόμιμος εκπρόσωπος, δικαίωμα υπογραφής κλπ.), τυχόν τρίτοι, στους οποίους έχει χορηγηθεί εξουσία εκπροσώπησης, καθώς και η θητεία του/των ή/και των μελών του οργάνου διοίκησης/ νόμιμου εκπροσώπου. Τα σχετικά πιστοποιητικά για την απόδειξη της ισχύουσας εκπροσώπησης νομικών προσώπων γίνονται αποδεκτά εφόσον έχουν εκδοθεί έως 30 εργάσιμες μέρες πριν από την ημέρα υποβολής τους.
Διευκρινίζεται ότι οι υπεύθυνες δηλώσεις γίνονται αποδεκτές εφόσον έχουν συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019). Μπορεί να κατατεθεί και μία υπεύθυνη δήλωση αρκεί να περιλαμβάνει όλες τις απαιτούμενες δηλώσεις. Επιπλέον, οι σχετικές Υ.Δ. μπορούν να εκδίδονται ηλεκτρονικά από τη διαδικτυακή πύλη gov.gr
Η ανάθεση θα γίνει με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών, εφόσον πληρούνται τα τεχνικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που αναλύονται στο με αριθ. πρωτ. 36995/27-10-2025 τεύχος τεχνικών προδιαγραφών του Τμήματος Πρωτοκόλλου & Αρχείου του Δήμου.
Η χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από την υπογραφή της και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ, για ένα (1) έτος με δυνατότητα παράτασης μέχρι το 50% του αρχικού συμβατικού χρόνου, χωρίς υπέρβαση των ποσοτήτων και της αξίας της σύμβασης, και κατόπιν σχετικού αιτήματος του αναδόχου που υποβάλλεται πριν από τη λήξη της διάρκειάς της.
Οι τιμές προσφοράς σε καμία αναπροσαρμογή δεν υπόκεινται για οποιοδήποτε λόγο ή αιτία, αλλά παραμένουν σταθερές και αμετάβλητες μέχρι το τέλος της συμβατικής χρονικής περιόδου.
Η παρακολούθηση της εκτέλεσης της σύμβασης υπηρεσίας και η διοίκηση αυτής διενεργείται από το Τμήμα Πρωτοκόλλου & Αρχείου. Η ανωτέρω υπηρεσία εισηγείται στο αρμόδιο αποφαινόμενο όργανο για όλα τα ζητήματα που αφορούν στην προσήκουσα εκτέλεση όλων των όρων της σύμβασης και στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων του αναδόχου, στη λήψη των επιβεβλημένων μέτρων λόγω μη τήρησης των ως άνω όρων και ιδίως για ζητήματα που αφορούν σε τροποποίηση του αντικειμένου και παράταση της διάρκειας της σύμβασης, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 132.
Η πληρωμή του αναδόχου θα πραγματοποιηθεί τμηματικά, στο 100% της συμβατικής αξίας που θα προκύπτει βάσει των τιμολογηθεισών υπηρεσιών, μετά την εκάστοτε τμηματική οριστική παραλαβή και τη σύνταξη του σχετικού πρωτοκόλλου παραλαβής και βεβαίωσης ορθής εκτέλεσης εργασιών από τον αναπληρωτή Προϊστάμενο του Τμήματος βάσει των εγκριθεισών δαπανών σε βάρος του προϋπολογισμού τους οικονομικού έτους 2025-26.
Για την πληρωμή του συμβατικού τιμήματος απαιτείται έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου σύμφωνα με το Ν. 4601/2019 «Εταιρικοί μετασχηματισμοί και εναρμόνιση του νομοθετικού πλαισίου με τις διατάξεις της Οδηγίας 2014/55/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Απριλίου 2014 για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο δημόσιων συμβάσεων και λοιπές διατάξεις», την ΚΥΑ 52445ΕΞ2023 (ΦΕΚ.Β.2385/12-04-2023) ‘’Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς’’, όπως διορθώθηκε με το ΦΕΚ Β΄3061/9-5-2023, και την προσκόμιση των νόμιμων δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 5 του ν. 4412/2016. Ο ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλλει υποχρεωτικά ηλεκτρονικό τιμολόγιο, συμπληρώνοντας στα συναφή πεδία του Εθνικού Μορφότυπου Ηλεκτρονικού Τιμολογίου τα κάτωθι:
o Κωδικός Αγοραστή ΑΑΗΤ: 1007.Ε80710.0001
o Αγοραστής/Φορέας: Δήμος Νεάπολης Συκεών
o Τύπος προϋπολογισμού/: 3 - Λοιποί Προϋπολογισμοί
o Στοιχείο αναφοράς υπηρεσίας: ΑΔΑ: 6ΙΒΗΩΚΙ-Β3Δ για τα ηλεκτρονικά. Τιμολόγια που θα εκδοθούν το έτος 2025.
o Στοιχείο αναφοράς σύμβασης: ΑΔΑΜ: Σύμβασης (θα γνωστοποιηθεί στον ανάδοχο μετά την υπογραφή της)
o Στοιχεία CPV: 64110000-0 ‘’Ταχυδρομικές Υπηρεσίες’’,
καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.
Η παρούσα πρόσκληση αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).
Πληροφορίες για τις διαδικασίες παρέχονται από το Γραφείο Προμηθειών του Δήμου. Αρμόδιος: κος Ιωάννης Τασιάκος, τηλ.: 2313 313145, email: tasiakos.ioannis@n3.syzefxis.gov.gr. Πληροφορίες σχετικά με το τεύχος τεχνικών προδιαγραφών παρέχονται από το Τμήμα Πρωτοκόλλου & Αρχείου του Δήμου, αρμόδιος κος Χαράλαμπος Ατματζίδης, τηλ. 2313 313432, email: dimos.neapolis-sykeon@n3.syzefxis.gov.gr
Μ.Ε.Δ.
Ο Αντιδήμαρχος
Λάζαρος Ωραιόπουλος